W tym roku, podczas 31. Finału, po raz trzeci serca marki Lovela i Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zabiją tym samym, gorącym rytmem. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo małych i dużych Lovela kolejny raz łączy siły z WOŚP, dokładając cegiełkę w walce z groźną dla życia sepsą. Za pomocą platformy Allegro każdy może wesprzeć zbiórkę poprzez zakup charytatywnego, emocjonalnego e-booka pełnego wskazówek dotyczących rodzicielstwa.
Od ponad 20 lat Lovela, jako lider wśród środków piorących dla dzieci, cieszy się niegasnącym zaufaniem mam, dbając o bezpieczeństwo najmłodszych już od pierwszych dni życia. Dzięki delikatnej i przetestowanej dermatologicznie formule produkty Lovela Baby i Lovela Family są bezpieczne zarówno dla skóry dziecka, jak i całej rodziny, co potwierdza pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka oraz Polskie Towarzystwo Alergologiczne. W tym roku na znak współpracy z WOŚP po raz kolejny na sklepowych półkach zagościła limitowana edycja mleczek Lovela Baby ze specjalnymi etykietami zaprojektowanymi przez wyjątkowego dyrygenta Orkiestry – samego Jurka Owsiaka.
Graj z Lovela i WOŚP
Do wspólnego grania z marką Lovela i WOŚP może dołączyć każdy, kto ma ochotę wesprzeć tegoroczny cel. Wystarczy wejść na stronę internetową wosp.lovela.pl, aby wesprzeć wirtualną skarbonkę czy zakupić charytatywnego, edukacyjnego e-booka Lovela, który powstał dzięki wsparciu trzech wyjątkowych specjalistek – położnej Katarzyny Płazy-Piekarzewskiej, dermatolog Lidii Ruszkowskiej oraz fizjoterapeutki Ewy Kowalczyk. Publikacja, która porusza tematykę pierwszych miesięcy życia maluszka oraz emocji, które mogą towarzyszyć mamie, już w ubiegłym roku cieszyła się niemałym zainteresowaniem i została ciepło przyjęta przez konsumentów. Tegoroczna edycja została poszerzona o zagadnienia związane z najczęściej zadawanymi przez mamy pytaniami dotyczącymi m.in. problemów z pielęgnacją skóry u dzieci powyżej 1. r.ż. Nowością są także wyjątkowe kolorowanki, stworzone specjalnie z okazji 31. Finału, które umilą czas spędzony wspólnie z najmłodszymi. E-book w nowej odsłonie można zakupić na platformie Allegro.pl, a cała kwota ze sprzedaży trafi na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Na tym jednak nie koniec. Z myślą o wszystkich, którzy podczas finałowego weekendu zdecydują się odwiedzić strefę pod PKiN, marka Lovela przygotowała wyjątkową, rodzinną atrakcję – prawdziwą, wenecką karuzelę, która wywoła uśmiech na twarzy każdego – dziecka i dorosłego. Nie zabraknie również wolontariuszy Lovela kwestujących na rzecz tegorocznego celu WOŚP.
Z myślą o tych, którzy nie mogą pojawić się podczas finałowego weekendu w stolicy, marka Lovela planuje relacje w social mediach, dzięki którym każdy będzie mógł poczuć klimat tegorocznej edycji wielkiego grania Lovela & WOŚP. Więcej informacji na wosp.lovela.pl.
Źródło informacji: Lovela
(PAP Sponsorowane)